Friday, April 17, 2009

Catatan sebelum cuti....

Esok, iAllah aku akn mula bercuti pnjg selama 3bulan..nak wat apala 3bln ni ya..tlintas dlm hati untuk bekerja sekiranya ada rezeki.moga Allah permudahkan untuk aku.amin..sampai mlm ni aku stil xabes2 berkemas brg2.setgh darinya aku simpan dalam mph(multi purpose hall) yg disediakan di mahallah utk kemudahan pelajar simpan atau sumbat brg2 yg xnak di bawa ke kg..bkn pa..penat kot nak angkut p mai p mai brg2 tu padahal sem depan stil nak guna lg..aku faham bagaimana perasaannya mengangkat brg setiap sem..penat woo..cayalah.rasa nak patah pinggang mak cik!sem ni aku angkat pelan2 brg2 tu dgn adik bilikku ummi.bergaya btol kami dgn troly yg mahalah sediakn utk mengangkut brg2 tu..=)walo canapun aku ttp brsyukur,stakat skg suma brg2ku selamat di sini..alhamdulillah..xsabar nak ke Shah Alam besok..nak tgk muka umar yg lembut..anak kakakku yg pertama setelah genap sethn usia perkahwinannya.baru nak masuk 4bln kalo xclap..baru2 ni dah jmpa masa k.cik aku wat bufday celebration utk ank nya yg sulung,Ilham Munsif ..aku lari balik kejap ke klana jaya..coz bg aku family adalah yg pertama.lpas tu baru aku brsgguh2 study utk paper yg last skali..aku jgk xsbr nak sggah ke Lumut,umah abgku di sana..n aku jgk ada plan nak ke Melaka..melawat anak2 buah ku di sana..aku betol2 rindu mereka smua..fathi,una dan maryam..seingat aku kali terakhir aku jmp diorg masa raya puasa haritu ja..huhu..iAllah kalo aku diberi kesempatan aku akan ke sana..dan nak aku tuliskan di sini..semmgnya aku rindu pada emak kat kg..buat mak, adik akan balik nnt..balik duduk di rumah dgn mak..mga Allah kabulkan harapan ini...

No comments:

Post a Comment